Poznaj trendy Salesforce
#KatoForce
EMCEK meet&eat
17.11.2022
Poznaj najnowsze trendy Salesforce! Weź udział w drugiej edycji meetupu technologicznego #KatoForce, organizowanego przez zespół ekspertów Accenture, którzy w codziennej pracy tworzą wartościowe rozwiązania i odkrywają niezliczone możliwości dalszego wykorzystania potencjału platformy.
Korzystasz z Salesforce zawodowo? Być może pracujesz dla klienta, który chce rozwiązania cloudowe wdrożyć u siebie? Czy też zależy Ci na tym, aby poznać specyfikę pracy z platformą?
Niezależnie od kontekstu - o Salesforce zawsze warto wiedzieć możliwie najwięcej.
Już 17 listopada, o godzinie 17:00 odwiedź kulinarno-eventową przestrzeń EMCEK meet&eat w sercu Katowic i przekonaj się, jakie trendy i inspiracje czekają na Ciebie w trakcie drugiej edycji meetupu #KatoForce!
Uwaga! Dla głodnych wiedzy przygotujemy solidną porcję informacji na temat:
EMCEK meet&eat, w samym centrum Katowic.
Czwartek, 17 listopada, godzina 17:00
Tego popołudnia to miejsce zaskoczy Cię nie tylko ciekawą ofertą kulinarną, lecz także bogatą dawką wiedzy, prezentowaną przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w Salesforce.
*
*
*
*
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zobacz relację z poprzedniej edycji wydarzenia
Dlaczego warto?
Weź udział w networkingu
Zadawaj pytania w trakcie sesji Q&A
Wysłuchaj nowości i aktualizacji związanych z platformą Salesforce
Nawiąż nowe, branżowe znajomości
Porozmawiaj o potencjalnej współpracy
Zbadaj swój potencjał na zmieniającym się rynku pracy
Posmakuj kuchni EMCEK meet&eat
Spędź miło wieczór podczas bezpłatnego wydarzenia
Harmonogram
Wstęp
Save Order of Execution. Jak przebiega modyfikowanie danych w backendzie Salesforce?
Salesforce IoT + RaspBerry Pi = Duet doskonały
Dane i Salesforce. Jak to wygląda w praktyce?
Przywitanie, kilka słów o Accenture i zespole Salesforce, agenda spotkania.
Platforma Salesforce składa się z wielu procesów zarówno deklaratywnych, jak i nowego kodu. Dziesiątki klas, Assignment Rules i innych automatyzacji potrafią spowodować niemałe zamieszanie w zrozumieniu przetwarzania danych
i weryfikowania finalnych rezultatów, zwłaszcza jeżeli dodamy do tego procesy asynchroniczne. Radek przybliży Wam to zagadnienie i pomoże odnaleźć się w gmatwaninie backendowych procesów.
Po wystąpieniu odbędzie się sesja Q&A.
IoT, czyli trzy litery, które w ostatnich kilku latach nieźle namieszały w naszym życiu. Lodówki same zamawiają jedzenie, systemy zarządzania ruchem złośliwie skracają korki jak tylko mogą, a elektryczne hulajnogi można spotkać wszędzie. Patryk i Paweł opowiedzą o ich pomyśle na wykorzystanie modułu IoT w Salesforce w połączeniu z komputerem RaspBerry Pi.
Po wystąpieniu odbędzie się sesja Q&A.
Dane to jeden z najcenniejszych zasobów w organizacji, lecz czy może być ich za dużo? Co zrobić, gdy zbliżamy się do limitów? A co z sytuacją odwrotną, czyli utratą danych - jakie mamy opcje, żeby je przywrócić? Sylwia i Wiktor przybliżą pokrótce procesy związane z zarządzaniem danymi w Salesforce i opowiedzą o swoich doświadczeniach z wyborem narzędzi i użycia ich w praktyce.
Po wystąpieniu odbędzie się sesja Q&A.
Prowadzący: Radosław Gdynia
Prowadzący: Patryk Kania i Paweł Kupka
Prowadzący: Wiktor Błachno i Sylwia Chrapek
17:00 - 17:20
17:20 - 17:50
17:50 - 18:20
18:20 - 18:50
AMAP as an example of box product developed on Salesforce platform
Prelekcja w języku angielskim.
Accenture Multimedia Advertising Platform (AMAP) jest to konfigurowalna platforma stworzona z myślą o wsparciu sprzedaży kampani reklamowych/marketingowych dla klientów z branży media, telekominikacyjnej czy handlu. Umożliwia łatwe włączanie/wdrażanie poszczególnych modułów, zarządzających kilkoma kanałami sprzedaży, zarówno dla przedstawicieli handlowych jak i konsumentów. Opowiemy w jaki sposób zbudowaliśmy aplikację w oparciu o platformę Salesforce i jakie widzimy szanse na jej rozwój w oparciu o najnowszy technology stack w postaci LWC i LWR.
Po wystąpieniu odbędzie się sesja Q&A.
Prowadzący: Łukasz Kizeweter
19:20 - 19:50
Networking
19:50
Networking
18:50 - 19:20
Poznaj naszych prelegentów
Radosław Gdynia - Salesforce Developer w Accenture
Z Accenture jestem związany od niemal dwóch lat. W czasie tym prowadziłem autonomiczny Team deweloperów dla dużego podmiotu branży energetycznej w Europie Zachodniej. Lubię naleśniki ze szpinakiem i gdy… deployment na produkcję przebiega bez zakłóceń ;)
Paweł Kupka - Team Lead w Accenture
Deweloper i konsultant, od ponad ośmiu lat łączę potrzeby biznesowe z technologią. Z ekosystemem Salesforce oraz z Accenture jestem związany od ponad roku. W tym czasie zdobyłem certyfikaty Tableau CRM and Einstein Discovery Consultant oraz Scrum Master.
Wykształcenie zdobyłem na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie. Prywatnie i zawodowo fan automatyzacji procesów oraz szeroko rozumianych nowych technologii.
Patryk Kania - Salesforce Developer w Accenture
Swoją przygodę z programowaniem rozpocząłem w języku Java jeszcze w trakcie studiów. Od ponad dwóch lat jestem związany z Salesforce w Accenture i projektami z branży Telecom. Ukończyłem Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ze specjalizacją Inżynieria danych. Wielki pasjonat IoT i futbolu amerykańskiego.
Wiktor Błachno - Salesforce Release Engineer w Accenture
W Salesforce zagościłem już prawie pięć lat temu. Początkowo zagubiona dusza, która z czasem odnalazła się w odmętach wdrożeń, repozytoriów czy kopii zapasowych. Jednak zadaję się nie tylko z kontenerami i paczkami - oprócz danych dużo czasu spędzam na pracy bezpośrednio z zespołem (Klient, Dev, Manager).
Sylwia Chrapek - Salesforce Developer w Accenture
Posiadam ponad 4-letnie doświadczenie w rozwijaniu i utrzymywaniu aplikacji na platformie Salesforce, zebrane na kilku projektach dla klientów z branż Utilities czy Consumer Goods. Obecnie pracuję dla klienta z branży FinTech. Posiadam kilka certyfikatów Salesforce, między innymi certyfikat Application Architect.
Łukasz Kizeweter - Architect Team Lead
W Accenture od 2012 roku. Przez ostatnie 3,5 roku pracuję w technologii Salesforce i zarządzam technicznym zespołem dostarczającym rozwiązania dla klientów. W wolnym czasie pasjonat gier komputerowych i koncertów.
Prowadząca
Katarzyna Rakoczy - Salesforce i Metaverse Lead w Accenture
Od 15 lat jestem nierozerwalnie związana z branżą IT. 7 lat temu rozpoczęłam budowę praktyki Salesforce w Łodzi i, nieco później, w Katowicach. Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Lubię pracę z ludźmi, a zespoły staram się budować tak, aby były oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Prywatnie pasjonatka grania , nowych technologii, matka 2 nastolatków i właścicielka 5 kotów.
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Song, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 710 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów
i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się
w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 8 600 pracowników.
Organizatorzy
Głównym partnerem programu jest firma Accenture - globalna firma, świadcząca profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.
Zatrudniamy 699,000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 8 600 pracowników. Poznaj nas!
Do zobaczenia!
*
*
*
*